mandag den 24. oktober 2011

Linoliumsopgave VNT

Jeg har taget udgangspunkt i min Biptop ved stranden. I første omgang skidtsede jeg op på linoliumen og gik ud fra det. Jeg havde inden jeg gik i gang en opfattelse af at jeg aldrig havde prøvet linoliumstryk før, men da jeg sad med værktøjet i hænderne kom jeg i tanke om at jeg engang har prøvet det før. Mener det var i skolen, ved juletid hvor vi lavede postkort med julemotiv i linolium, som blev sendt til bedsteforældre og forældre. det har måske været i 1987 eller der omkring.
Jeg synes nu opgave var rimelig overkommelig og havde ikke specielt besvære med den. Synes dog at det smalle værktøj var oget sværer at styre end de brede.
Jeg sad med det en halv times tid og havde efetrfølgende rimelig ondt i nakken af min fuldstændinge optagethed over opgaven.
Jeg synes mit snit er godt og glæder mig til at få lavet nogle tryk af det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar